Vad är det för dag? Lördag? Ja!

Jag kom nyss hem från lunch hos min farfar. Det var väldigt gott och trevligt att sitta och dricka kaffe och prata om allt möjligt. :) Har också varit en sväng till Arvan och hämtat Emmas sjal och handlat på ICA Maxi. Ja, det är liksom det jag har åstadkommit idag. Inte så mycket att skryta med, men najs ändå. :) Måste fota lite grejer till fotot idag, närmare bestämt en hel film. Ska fota Agnes hund Silla imorgon, resten ska jag försöka göra alldeles strax. Bland annat ett porträtt och en väg och en cykel och ett par skor. :)

Sen är ju frågan, vad ska man hitta på ikväll? Nästa helg ska jag åka till Malung på marknaden, yeeeey! :) Det blir party. Alla mina bröder kommer vara där också så det blir najs. Då får dom se "överraskningen". :) Puss kram//E

ullafarfar
Ulla och Farfar när Ulla fyllde 80. Min mamma är med på en kant också! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte dina bröder om dreadsen?
ps. jag saknar dig.

2007-09-15 @ 21:18:48
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0