Det fina vädret fortsätter..

... och idag var det om än ännu varmare än igår. Jag går bara och väntar på när det ska försvinna, för jag är så tacksam för de här dagarna att jag knappast ens kan önska en dag till utan att känna mig girig.

Jag lämnade in mitt bildrepotage idag, och det kändes helt okej. Det blev rätt fint och jag känner mig rätt nöjd. Idag känner jag mig överraskande lugn, fast jag verkligen inte borde egentligen. Men ibland så orkar jag verkligen inte tänka på allt jag borde göra. Jag försöker, det får räcka.

Internet hoppar ur med jämna mellanrum, det är ju verkligen jättekul. Precis när man ska öppna en sida eller nått så bara: "sidan kan inte visas", fruktansvärt kul. Men då roar jag mig med att knäppa svartvita myspace-bilder med min kamera. Kul liv! //E

image454

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0