Ring i telefonen!

k530i
Idag fick jag en ny mobil. Den är grå, vilket kan kännas rätt trist när man tänker på saken. Det är kanske inte en telefon jag skulle valt om jag fick välja. Men vad kan man egentligen begära när man fick den gratis, mer eller mindre? Dessutom är den flashig och bättre än min gamla (om dock lite fulare). Min gamla mobil, heter liksom jag, bloggen och min laptop "Henning". Den nya får heta "Göte", det känns väldigt passande. Jag ska sätta på några fina klistermärken så känns den nog helhyv!

Just ja, man ska hinna sova också. Attans. Men du, imorgon kl 19 är det Kristina från Duvemåla konsert på Missionskyrkan. Be there or be... square.. som man säger. Hej! //E


Kommentarer
Postat av: Petter H

Ooohh Ericsson. Men är det verkligen gratis? Och hur billigt är det egentligen? Kram

2008-04-17 @ 07:48:45
URL: http://PetterH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0