Vissa kan snacket

svartvit

Har kämpat hela eftermiddagen i mörkerrummet. Höll på att somna hela tiden. Men nu är 3/5 bilder till bildrepotaget klara. Får försöka hinna klart de andra två imorn mellan sånglektionen och förkläddgud repet. Ur led är tiden.



Blev precis omkullsnackade av en treförsäljare. Det var lite festligt på något sätt. Han var grymt övertygande. Så nu har jag bytt. Taadaa. :S Aaah! Läskigt. Hoppas jag inte gjort ett mistake liksom. Shiiit. Men tjena, han bjöd på en massa grejer som skulle kostat och så får jag en ny mobil. Så det får bannemig vara värt det. Det var även ett grymt billigt abonnemang, så jag tror jag klarar mig.








Nej, så grymt opepp. Hur ska jag orka upp till fiollektion imorn? Jag har ju knappt övat, nu igen. Shit.




Nej..



nej nej

Nu ska jag kolla på Kraa på kunskapskanalen (kl 22) och äta en cupcake och försöka glömma allt som hänt. Hej!//Henning


Kommentarer
Postat av: Petter H

Oj Oj. Lätt övertalad.. men tänkte du inte ge lite smyg reklam för vilket abonnemang det blev då? Dåligt.

2008-04-15 @ 17:50:31
URL: http://PetterH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0