Aah, håll tummarna.

Okej, jag överlevde intervjun. Bättre än jag trodde faktiskt, haha. Jag tror det gick bra, det kändes bra iallafall. Så nu får vi väl se då. Om jag fortfarande är med i gamet så ringer dem och ber mig komma på en till intervju i eftermiddag. HÅLL TUMMARNA !
Men nu känns det ändå ganska lugnt. Jag kan inte göra mer liksom. Antingen så ringer dem eller så ringer dem inte. Hur det än går är jag nöjd med min intervju och får helt enkelt fortsätta jakten på jobb.

Men ni får veta ! Ciao //E

i brist på en bra bild för tillfället får ni en bild på mig på mitt 18 års kalas. Ehum :)

Ps! För brevskrivssugna individer är min adress:
Atterboms g 16
584 37 Linköping
(lämnas inte ut till psykmördare och tjyvar, tack :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0