Att vakna

http://artfiles.art.com/images/-/Arthur-Elsley/Wake-Up-Print-C10101476.jpeg

Jag har väldigt svårt att gå upp tidigt nuförtiden. Jag är liksom kvar i sommarlovs-mode. Uppe relativt sent, både på natten och morgonen.
Men idag överträffade jag mig själv och gick upp halv nio istället för halv elva. Victory!!

Saken är den att jag ska följa med min kära Gunborg på en liten resa idag och därför måste jag gå och duscha nu och sen klä på mig. Sitter och lyssnar på webbradio. Ganska beroendeframkallande.

Har en tendens att hur tidigt jag än går upp kolla runt på bloggar och sånt, även fast jag brukar ta en runda innan jag går och lägger mig. De flesta bloggar ju inte på morgonen, liksom, så det brukar ju inte vara mycket nytt direkt. Men här, mina vänner, får ni ett morgonblogginlägg. //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0