Det är dags.

Nu när dagens alla nervpirr och allting släpper så känner jag mig ack så trött. Så trots att det är fredagskväll så tänker jag nu krypa till kojs.
Dock längtar jag tills nästa gång jag får dansa till 3 och somna lycklig på nån madrass någonstans :)

Jag kryper ner med dessa maffiga män:
http://www.aktiespararna.se/upload/9874/SnabbaCash.jpg Mrado, JW och Jorge (aka J-boy). Huvudpersonerna i Snabba Cash. Tänkte att en sådan omtalad bok borde man ju läsa. Fast jag är dock aningen efter. Men den är ganska spännande faktiskt. Knark är ju kul! ;)

Vi ses imorn, bloggen, min enda vän! puss //E

ps! Jag har fantastiskt fina vänner. Det där med bloggen vara bara som man säger. Mina vänner ÄGER. Är så ooootroligt tacksam för mina vänner. Ni är värda allt guld och gröna ängar och livets lycka. Tro mig! <3<3<3<3 Ds!

Kommentarer
Postat av: linda

åh elin (:

2008-08-29 @ 23:40:59
Postat av: Mewlin

"Knark är ju kul! ;)" Och där fick man sig dagens åhvadjagsaknarvärldensbästasteelin! PUSS <3

2008-08-31 @ 19:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0