Det blir lite tyst nu

Saker och ting känns inte så pepp just nu. Bla bla bla......
Har ni någongång känt sådär att allt är fullkomligt oviktigt. Så känns det just nu.




Anyway, så har Emma varit här och hälsat på, det var väldigt trevligt. Vi ut sushi på wasabi, såklart, gick i mina favvisaffärer myrorna, misoui, monki (mycket på M) och tog även en fika och gick runt i mysiga gamla linköping. Hon har åkt hem idag, så nu är det tråkigt, ensamt och tyst igen.

Jag och Jon ska kolla på pirates 3an och äta chips. Som en vanlig lördag. Vanlig.
Ja, somsagt, orka. Hej//E


den gamla goda tiden
nu kommer den aldrig tillbaka

Kommentarer
Postat av: Emma

Men nya tider kan också bli bra.

Det tror vi och hoppas!

PUSS

2008-08-24 @ 21:44:36
URL: http://tjing.blogg.se/
Postat av: mirr

elin nu har jag bytt så attt lösenordet på den nya bloggen är samma som lösenordet jag hade på tillelin sist du hjälpte m8ig! så [email protected] och bloggen heter jagärietiopien.blogg.se Jag kan skicka lite bilder jag vill ha på den på msn eller nåt. hmmm

2008-08-26 @ 10:56:01
URL: http://tillelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0