För mycket och för lite av allt

Jag har för mycket tid till att göra allt jag inte borde, men för lite tid att göra allt det där jag aldrig hinner.
Jag har för mycket folk jag vill prata med, men för lite folk att dricka te med.
Jag har för mycket behov av att sova och förmycket behov av att vara vaken.


Nej, jag vet inte hur jag ska uttrycka denna ambivalenta känsla i mitt inre. Jag tror jag låter bli.

Har idag haft två fantastiskt viktiga och fina telefonsamtal med två fantastiskt fina och viktiga vänner. Tack för att ni finns!



Jag ska skriva brev, det ska jag. Till skåne, Falun och Etiopien. Sen så ska jag få ett jobb. Håll tummarna. Allt ska bli bra, det är mantrat. //E

Ps! Mitt kreativa utlopp hamnar här, vilket känns helt bra för tillfället. Hejsan! Ds!


Kommentarer
Postat av: malin

Jag håller tummarna! :)

2008-08-26 @ 23:53:31
URL: http://mallova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0