Nu kommer snart vändningen!

Vändningen är nu nära på detta deprimerande livet som jag levt i sisådär .. en vecka. Hahah, inte så lång tid. Men det känns långt att bara gå och ha tråkigt hela dagarna.
Söka jobb är väl ett jobb, men ärligt, det tar inte många timmar att skriva ett personligt brev och det finns inte direkt tusen jobb att söka. Men jag har fått framgång ! Jag har fått en intervju!!!!! YIEEY! Så glad så glad sååå glaaaad. På ett jobb jag verkligen vill ha. Så jag hoppas allt går väl! Men jag vågar inte hoppas för mycket. Är glad för att ha kommit sålångt som till intervjun än så länge!! :D

Dessutom kommer bästaste Emschlabem hit på torsdag! Ska bli så kul att visa henne huset och staden där jag nu ska leva. Och precis innan jag hämtar henne på stationen ska jag spela för första gången med ungdomssymfonikerna här i staden. Det ska också bli så sjukt kul !! :D

Vändningen är nära, som ni kanske märker. En jobbintervju, en vän, ett telefonsamtal och en symfoniorkester. Och Bob, Håkan, Sufjan, Jeff och de andra. Allt bidrar till nöjdet i den lilla muskotnöten bakom revbenen. Det ska bli bättring i bloggen också. Har börat skärpa mig på den här bloggen, men den här har hamnat lite i skymundan. Två bloggar, en stildagbok och en bilddagbok, det blir en del. Men jag ska bättra mig nu. Har köpt kalender och gjort den fin, skrivit en "att göra" lista för hösten. Yes box, peppen är hög.

I den framtida fantastiska bloggen ska ni t ex slippa såhär långa inlägg. Pusshejgodnatt! //E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0