Oh yes!

Yeah yeah yeah I'm still in the game!!! Känns väldigt bra. Hitills går jobbsöket bra, kan man ju säga. Men vi får väl se hur det blir. Anställning eller inte anställning. Men nu känner jag mig lugn för stunden. Så skönt.

Ska skjutsa Jonsson (alltså bror Jon ;P) till tåget, åka en svängom på sjukhuset så pappa kan ta bilen och tanka. Och sen hem för myskväll med bror Pettsson.
Sist jag skulle tanka var det så sjukt pinsamt. Eftersom jag aldrig tankat förut så var det ju inte så lätt liksom. Körde fram till pumpen, men va? Ingen lucka? Nej då är den väl på andra sidan. Körde runt pumpen. Fortfarande ingen lucka (smart, jättesmart), körde runt igen, nej ingen lucka. Vad tusan? Hur kunde den alltid vara på andra sidan! Väääääänta, aaaaa.. smarta... jag körde ju bara runt med samma sida mot pumpen. Körde in rätt. Tankade. Körde därifrån. Hoppades att ingen såg mig!! ;)

Hej! //E

i brist på bra bild kommer en söt tjej från facehunter (som jag hade uppe)..Tänk så det kan gå.

Kommentarer
Postat av: Liz

hahah, jag skrattade mycket åt din beskrivning av tankningen, hade gärna varit med och bevittnat detta :P

jag har också bara tankat en gång. det var inte så farligt förutom att det var en raggarbil full med raggare på andra sidan och jag böev så nervös så jag tappade allt hela tiden. men de var mest snälla, eum, och frågade om jag behövde hjälp. :)

och grattis att det har gått bra hittills med jobbansökan, vad är det för jobb du har varit på intervju för? pusss

2008-09-01 @ 23:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0