Pirrig

http://www.calendarlive.com/media/photo/2006-06/24152016.jpg

Lycka, Wasabi var öppet till 10 och den glatt leende japanen som alltid hälsar mig välkommen såg överlycklig ut över att se mig. Månde han börja känna igen mig nu? Jag misstänker det. :P

Men nu fladdrar de döda firrarna i min mage likt fjärilar, för imorgon ska jag på intervju!!!!!!! Klockan 8 på morgonen dessutom. Okej, det kan verkligen gå hur som helst och jag har inte för höga förhoppningar. Men samtidigt.. Åhhh vad jag vill ha det här jobbet!

Därför måste jag nu skärpa mig och skriva ut mina referenser och sluta läsa bloggar och annat tjafs, det kan jag väl göra imorgon EFTER intervjun (när jag kommer vara jättepirrig på att få veta om de ska kalla mig på en andra intervju efter lunch. AAAAAAH!) Ni lär få höra. Hej! //E

Kommentarer
Postat av: Emma

Om du ändå skulle få för dig att läsa bloggar och annat tjafs INNAN intervjun säger jag bara LYCKA TILL!! Annars om du redan varit på intervjun när du läser detta säger jag Grattis till en lyckad intervju! ;)

Puss

2008-08-28 @ 23:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0