Snöa in på Sims igen?



När vi var i sommarstugan hände det som ofta händer när jag får ledigt (läs "tråkigt") förlänge: Jag blev jättesugen på att spela Sims!!!
Sedan jag och petter köpte den första utgåvan av the sims 1 (på Åhlens i Mora, för typ 80 spänn, någon hade nog lämnat tillbaka det) så har jag varit helt insnöad i perioder. Vi köpte i stort sätt alla expansioner till sims 1. Sen kom sims 2, wooow säger jag bara. OM jag blev insnöad då. Har köpt en expansion till sims 2, nämligen "Arbetsliv".
Sen flyttade jag till Falun och det blidde inte mycket sims, bara någon gång på nått lov när man hade ledigt (läs "tråkigt") förlänge.
Men så den här gången när jag blev så sugen så kunde jag inte hitta första skivan (av fyra) till sims 2. Den har legat i ett annat fodral än de andra och jag misstänker att den kan ha blivit bortslängd i flytten. Alternativet är att jag har sparat den på ett så otorligt säkert ställe att jag aldrig kommer hitta den igen.

Alternativen är:

-  köpa nytt sims 2 spel för 200-400 spänn. Usch!
- ladda hem olagligt=krångligt och olagligt

?? //E


Kommentarer
Postat av: ellah

vi har spelat så sjukt mycket sims 2 i sommar. det är inte alls krångligt att ladda ner, det var skitsoft! och billigt. yay. finns trailers till sims 3 på youtube nu också. finet!

kRaAam



ps. blev sugen på att skicka brev till dig idag. fniz.

2008-08-27 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0