Disco och halsont!

Igår var en mycket trevlig men lång dag på jobbet. Två barnsamlingar med söta söta barn, julklappsutdelning och glöggmys med kollegorna och så mässa med fin musik (Jag valde att ha med "Kom Jesus, Kom Immanuel" alltså Veni Veni, den står i psalmboken faktiskt) och så tillsist var vi och "nattvandrade" på högstadietdisco!

När jag gick upp imorse var jag rätt mör vill jag lova. Men nu har det äntligen lugnat ner sig lite på jobbfronten, skönt. Ska jobba några timmar till, och så några timmar imörn, men det är lugna lugna dagar. Sen är det LEEEDIGT!

Fick dessvärre ont i halsen idag?! Kul om man blev sjuk hela julen.
Känner mig rätt slut. Nu ska jag spela lite piano. Hej! //E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag är det en sådan dag att jag bara vill sitta inne och läsa böcker och sy på mina dräkter. Men men.



Min blogg känns lite dö, eller som att den snart kommer dö. Sådetså. Men kameran kommer göra mig till konstnär!

2008-12-18 @ 13:40:25
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0