Falun, sushi och snö!!!


Foto av Hanna och hennes nya kamera! :)

Här i Falun är det sketakallt, vitgnistrande, snöig vinter! Helt fantastiskt. Men fruktansvärt kallt! ;)
Kom till Falun i förrgår, då gick jag till kopparhatten en snabbis och kramade lite kompisar. Sen åkte jag hem till Hanna och Eric och vi åt rödig, såg på TV, såg på film, åt godis och myste och lekte med Hannas nya kamera (jag saknar min!)

Igår åt vi sushi på stan, ett helt gäng, sen sprang vi runt i affärer på jakt efter diverse ögonfransar och grejer till nyårsafton! :) Åkte och hälsade på Farfar&Ulla och sen spelade vi TP och monopol hos Ella och Alex (Smörpon). Jag och Hanna vann på TP!!! Det har ju liksom aldrig hänt. Sen vann vi verkligen inte på monopol! Orpon-hotell slaktade oss vafan!

Idag har vi hälsat på Aggie på ICA och Emma på donken och ätit god laxlunch hos Erics föräldrar! Just nu är det dans, dusch, ansiktsmasker och Mmmbop på Spotify! Ikväll kommer bli en fantastisk kväll!
GOTT NYTT ÅR! //E

Kommentarer
Postat av: hk

shiet vad min kamera är braaa

2009-01-05 @ 15:20:00
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0