Julhets

Jag har varit ute i julhetsen med pappa, Olle och Jon. Eftersom jag redan har mina julklappar på det klara så var min roll att hjälpa dem lite på traven, och jag gjorde ett bra jobb. Men tillslut höll jag på att lacka ur. Trött i fötterna, jättevarm och huvudvärk. Nej usch. Men nu är julklappar inhandlade och så även julmaten.

Nu ska vi se hur det går med pappas bygge av gran. Jag lovar att visa bildbevis senare!
Nu tänker jag bara ligga i sängen och vila. Skiter i att städa idag, tar det imorgon istället. När man är pigg och har ny energi. Sen ska jag slå in julklappar och sånt pyssel. Jippikayey! :D Snart är det julafton! //E

Kommentarer
Postat av: Grinchen

Jag ser fram emot snickeriet och petsongranen.

Hälsa familjen så hjärtligt!

2008-12-23 @ 00:13:55
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0