Men det var då självaste..

... att huvudvärken inte ger med sig. Efter ett stort jäkla piller så är huvudvärken ändå inte ens i närheten av att vara borta. Suck. Jag vidhåller min åsikt om att värktabletter inte funkar på mig, iallafall inte när det kommer till huvudvärk.

Nu verkar jag blivit helt lämnad ensam här på kontoret? Det är KNÄPPTYST. Var är alla? Tydligen är det bara jag som hänger här idag, och jag kan inte påstå att jag har mycket att göra heller. Livet är underbart ! Öh....
Hoppas det dyker upp någon till trekaffet. Inte för att jag är speciellt sugen på kaffe (har redan druckigt tre koppar idag..) men jag vill ha lite social stimulans. Jajajajaj..! //E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du inte hemma och vara är sjuk några dagar?

Ska jag behöva blir sur nu, ELIN?

2008-12-04 @ 15:50:54
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0