mörk mörk måndag

Ja, man märker att man är påväg mot mörkret här. Alldeles regnigt i luften dessutom. Uschaligen. Men här inne på pastors är det varmt och skönt och det finns kaffe och trevliga kollegor. Så jag klagar inte. :)
Men jag måste erkänna att den stundande julledigheten hägrar. Jag har ju liksom inte haft nått höstlov eller längre ledighet än 3 dagar i rad, och det har bara hänt en gång! Dessutom har jag jobbat de senaste söndagarna och ska jobba nästkommande söndagar också, vilket innebär att jag aldrig har 2 lediga dagar i sträck heller. Så 2 veckor ledigt kommer bli himmelriket! :D

Nu ska vi dra igång, måndag, pepp pepp pepp! //E

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej min fina.

åh. du förtjänar ledighet, verkligen. det är bara att mysa järnet nu i decemeber så komemr det sen som ett brev på posten.

jag har haft en av de konstigaste dagarna på länge.. förstår inte ritkigt någonting.

gillar dig skarpt. kärlek

2008-12-01 @ 14:23:48
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se/
Postat av: LLindie

Jaghar inte förstått det här, bor du hemma eller i lägenhet? :)

2008-12-01 @ 15:52:25
URL: http://lindaantonsson.blogg.se/
Postat av: marielle

ja varför känns måndagar värst? varför blir man så trött av dem & vet varken ut eller in? vet du vad elin? jag har gått & trott att jag postat ditt brev men i själva verket har det legat bland alla mina papper. Hittade det idag & jag blev så arg. Aja, imorgon fina du så skickas det. Jag lovar & svär. Puss!

2008-12-01 @ 17:01:39
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag vet precis hur det känns kompis. Har bara endagars ledigt hela tiden nu, men jag kommer få "långledigt" över jul så det blir nog bra :) Längtar så initusan!

2008-12-01 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0