Musiken - återupptäkten

Har lovat att göra en blandskiva till min vän Elin och började nu med den smärtsamma processen att med omsorg välja ur min lilla skattkammare. (Inspirerad efter att ha sett alla musiknördars favvisfilm(?) High Fidelity).

Det är asbra att genomföra denna process lite då och då! Hittade massa album som jag nästan glömt bort hur bra de är. Du vet de där albumen du lyssnade sönder för ett år sen? Som du sedan inte ens velat titta åt? De har nu precis landat och det är verkligen perfekt att återuppliva dem och återuppleva känslorna.

Blandskivan kommer bli en hit, känner jag på mig. Kanske drar några utdrag och gör till blandband sen. Jaja, ska duscha nu så jag slipper imorgon. Ciao! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0