Råda bot?

Även om jag nu är rätt övertygad om att det är en virusinfektion som orsakar huvudvärken så har jag iallafall beställt foton till mitt tackkort nu. Bra gjort, Elin, bra gjort. Ett steg närmare utskickning. Jag ska bannemig fixa det snabbt nu. Köpa allt jag behöver, adressera, skicka, klart!
Ja, ett steg är iallafall ett steg. :) Beställde en massa andra kort också. För om man inte registrerat sig förut på fujifilm så får man framkalla 100 kort för endast portokostnad. Alltså 29 spännz. Nice huh? //E

<-- studentkortet

Kommentarer
Postat av: Ingrid

kan meddela till min söta vän att även jag sitter med en Helmut som trycker över huvudet så det värker, vi borde ha ont ihop! SAKNAR DIG PINGLAN!

2008-12-04 @ 07:42:25
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/
Postat av: marielle

coolt kort, & vad duktigt av dig att ta tag i korten, bara jag kvar nu då ;)

2008-12-04 @ 14:29:45
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0