Senaste nytt!

1. Det blidde ingen kamera (än så länge..). Det var ingen värsta rea någonstans, på just den kameran jag vill ha, men när jag bestämt mig slängde hon fram en försäkring och då kände jag bara att jag behövde fundera lite mer.
Hamnade också i valet och kvalet om jag verkligen borde satsa på D80, eller om jag ska köra på D60 istället? Billigare och smått mindre? Hmm.. jäklarns svårt.

2. Är superglad för jag fick invite till Spotify idag av Robert!!! Spotify <3<3<3 Såå glad! Fasen vad mycket musik jag ska lyssna på nu alltså!! Happy happy happy!

3. Facebook är värsta addictive som alla säger. Men jag anar att förtjusningen kommer blekna så småningom. Men just nu känns det som om det är där det händer liksom. Är ganska stolt att jag har över 90 vänner, redan! :)

4. Jag köpte ett Mahjong till pappa (spelade det hos Ella och kände att det var rätt fräckt). Efter massa påläsning av regler och med små försök har jag, Pappa, Petter och Olle nu lyckats komma in i det rätt bra. Och ikväll sopade jag banan med dom. Oh yeah!

5. Har knappt rört varken telefon eller dator på hela dagen. Men visst är det härligt att vara ledig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0