Spejsiga grejor

En sak som alltid irriterat mig förut, men som jag numer faktiskt gillar, är toolbars i webbläsaren. Ni vet de här knapp-raderna man kan lägga till under där man skriver webbadresser och sånt. Jag har en google-toolbar sen förut som är väldigt smidig. Där man kan söka på google direkt i det fönstret, kolla stavning när man skriver kommentarer och sånt och en massa annat trixit.

Nu har jag även lagt en ny toolbar: MySpace! Där jag är inloggad, kan kolla kommentarer, meddelande, friend updates och allting direkt i vilket webfönster somhelt. Det tycker jag är smart. Men man kan ju inte ha hur många toolbars som helst, då skulle ju inte websidorna få plats!

Jag är ledig idag! Har lyssnat på julmusik och youtubat med mamsen! Ska duscha och sen ska jag kolla på gossipgirl! :D//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0