Vi är påväg, vi ska gå tillsammans du och jag...

.. på högmässa! Eller?
Jaja, hoppas mamma och pappa hinner hem med bilen i tid bara. Ska och jobba med lite konfirmander, det blir sköj. Igår var en rätt jobbig dag när det hela kom omkring för huvudvärken kom helt oförmodat tillbaka och plågade mig hela jäkla eftermiddagen och kvällen. Inte ens två panodil hjälpte, och det är bannemig det starkaste man kan ta i det läget.
Någon bloggdoktor som vill ställa diagnos?

Det är så kul men så svårt med julklappar! Vill verkligen hitta det som är sådär helt perfekt !! Det är verkligen svårt! Kanske drar en kortisrepa på ikanohuset (köpcentrum) påvägen hem från jobbet sen. Tål att tänkas på! hej! //E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Överansträngdhet elin. Du jobbar sjuka timmar. Det är dealen.

2008-12-07 @ 12:36:50
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: marielle

du kan ta 2 panodil/alvedon 4 gånger om dagen & där emellan ta 1 ipren/ibumetin (fås dock bara tas max 3 tabletter om dagen). Orsaker till din huvudvärk kan vara: 1.Överansträngdhet (som ovanstående sa) 2.Vitaminbrist (något saknas i din kost. Du kanske har protein underskott?) 3.Vätskebrist. 4.Trötthet 5.Psykiskt illamående som ter sig fysiskt. (jag tänker på din mamma) oro gör en sjuk.

6.Stress. 7.för lite frisk luft (stadsluft är inte lika bra som naturluft!) 8.ångest över det ena & det andra, typ julklappsinköp MIN TROLIGASTE ORSAK ÄR DOCK: 9.du får i dig för mkt natriumglutamat. Är en smakförstärkare som finns i aromat (varning!), chips, skinka osv. I det mesta faktiskt. Ja, jag ska förklara någon gång i skype för dig men du kan ju iaf kolla det. Jag kommer ihåg att du brukade äta smörgås med aromat på i kyrkis & ja, jag hoppas verkligen inte du gör det mer. Naturfjolla, jajemen men lite vettigt finns här inuti också.

2008-12-07 @ 16:57:19
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: marielle

eller vänta. var det ipren var tredje timme (dock mest 8 om dagen) & alvedon var fjärde? jag kommer inte ihåg men du kan blanda dessa iaf!

2008-12-07 @ 16:58:31
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Malin

Åh, nu fick du mig att vilja se det där barnprogrammet! :)

2008-12-08 @ 13:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0