Ett äpple, ett hål, en datasal

Jag har suttit i datasalen i säkert 2 timmar snart. Vi har hååål. Har försökt luska ut lite saker till projektarbetet men det gick åt skogen. Så jag har mest suttit här och inte gjort någonting. Men snart är det Hagve, tack och lov.

Denna vecka är smått ödesmättad, av okänd anledning. Kanske i mitt fall mest för att jag inte hinner med och för att jag köpt upp alla mina pengar och det känns inte så kul :( Pank och stressad, två jobbiga kombinationer.

nej! egentligen har jag inget att säga om saken. På fredag ska jag fäktas, det blir najs. Touché! //E

moi1

Kommentarer
Postat av: Carro

hååltimmar är riktigt jobbiga ibland.

2008-02-06 @ 14:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0