Får jag lov?

JAAAA! :) För nu är det verkligen lov! Kom efter många om och men hem från Oslo igår och jag måste säga att jag sällan upplevt och haft så mycket kul på en och samma dag som med Mirre i Onsdags alltså. Vilken tjej och vilken stad och vilken grej.

Vi såg Kooks och dem var asgrymma. Fast det vara bara sångaren och gitarristen och det var helt akustiskt, men fett värt ändå :) Sen fick vi hänga med dem på en bar och de var verkligen astrevliga. Och dialekten, wonderful. Nej man kan ju säga att man blev lite kär!

Men inte nog med det, sedan gick jag och mirre på Tingsek och Familjen och det var indeedy party. Tingsek var snel och kramades och påstod sig känna igen oss, kul eftersom han aldrig träffat oss förut. :) Träffa lite coola falubor där också och skåningar och timbuktu lurade i knutarna.

Vi bodde i ett rum med sametema. Renhorn, renar, björnkudde, läderfåtöljer och jojkskivor. What more can you ask?!!

Tiden försvinner. Hela tiden. Har idag varit på stan och fotat med Liz till projektarbetet. Sedan har jag hängt med den eminente broder daniel och visat honom Faluns sevärdigheter (Kålgårn, Slagghögarna, Cafe vi 3 osv). Imorgon måste jag upp tidigt, igen. Diska, städa, tvätta, packa. Ja ni vet. Ska ju snart till Linköping. Dååå ska jag vila. Eller typ. :P

Orka läsa det här inlägget. Men någon kanske är nyfiken? Måste verkligen hitta batterier till min kamera så jag kan ladda in bilderna från Oslo!

MIRRE DU ÄR EN PÄRLA! MER SPONTANRESOR SÄGER JAG ! :D //E

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag håller med dig ElinPelin Häggberg, impulsiviteten flödar för oss båda! jahooo!

2008-02-23 @ 12:04:25
URL: http://iingrids.blogg.se
Postat av: Anonym

oslo? vad gjorde ni där?
och vad kul att du träffat broder D. ((:

jag saknar dig! kom till sthlm. jag kommer till dig en dag med

2008-02-24 @ 23:32:39
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0