Undrar du varför jag är vaken? Läs detta..

... här sitter alltså jag. klockan är 00.23 i skrivande stund. Imorgon klockan 9 ska jag infinna mig på arenan.. ! Så varför är jag vaken? Jo, för att jag har en tvätt som jag måste hänga innan jag går och lägger mig. Och för att jag hållt på lite med mitt projektarbete och styrt upp lite besök till imorn. Yieey!

Detta har varit den bästa alla hjärtans dag på länge, helt tack vare kvällen. Jätteübertrevlig middag och film hos Liz med en hel bunt underbara typer. Helt lovely!

Nej, nu måste jag kolla om den nedrans tvättet är klar så jag kan rusa till sängs någon gång!

Jag kör på tills bakslaget kommer, helt enkelt. Sova kan man göra i graven. Ciao!//E

image347

Kommentarer
Postat av: Liz

finaste du.
finaste bilden.
finaste kvällen!
tack för att du var med och gjorde den extra, kramig, kärleksful och underbar ^^
pusspuss

2008-02-15 @ 01:24:00
Postat av: H

Du är ambitiös. Det är inte jag. Det är dåligt, av mig.

2008-02-16 @ 13:27:40
URL: http://hannahkarolina.blogg.se
Postat av: Anna Norberg

sjukt söt bild!

jag har också skaffat en blogg och om du har tid över kan du ju fördriva den på mitt place:
annagoes.blogg.se

have a nice day!

2008-02-20 @ 11:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0