Herre jisses vad smart!

telia


Okej, såhär är grejen. Jag ska idag åka till Linköping för imorgon har vi studiedag. Har beställt biljetter till ett tåg som går 15.30, men så visade det sig att vi inte har några lektioner idag. Typsikt, tänkte jag först. Sen insåg jag kunde åka tidigare till Linköping med det bästa tåget. Jag visste att det gick 13.30.

Satt i matsalen och åt mat och tänkte "när ska jag åka?" Ville ju vara i god tid. Men så tänkte jag en hel timme fel och hamnade på stationen en och en halv timme för tidigt. YES! Och här sitter jag nu. Bloggandes. Tack vare TELIA surfzon! 

HYVENS UPPFINNING!

Det är gratis hela året, för de testar väl hur det funkar. Asbra! Så nu har jag något att roa mig med i denna väntans tid. Tur att man har laptop och tur att telia är smarta. Heja!! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0