återkommen

Yeeez, man är då återkommen från en vecka på timmernabben med förtjusande barn, förtjusande ledare och förtjusande människor i allmänhet. Barnen var råcoola och gjorde en glad stup i kvarten med sina kloka ord (skrev "glada år" när jag skulle skriva "kloka ord", vad beror det på?) och kramar!

Strax ska vi åka till Bergs slussar för konsert med Håkan Hellström och Magnus Uggla! Det kommer bli fräckt skulle jag misstänka! //E


Hanna, är för mig som en liten kusin eller en lillasyster. Love her to bits!!! Rufsigt lockigt hår, smutsiga fötter, smutsiga kläder och en rosa ballong. <3 Grymt smart är hon också, och världens gosigaste!


Debora, som ville heta Amanda, bestämd och envis och alldeles underbar. Kan man annat än smälta när en sån här liten lockig tjej skriker: HEJ ELIN! Och vinkar med världens största leende varje morgon?!
På slutmötet fick man gå fram och berätta om något viktigt som hänt på lägret, och inför alla deltagare går hon fram till mikrofonen och säger:
"Jag stod på ett ben och hoppade hopprep, tio!" För hon hade stått på ett ben på fritt fram, ett moment där barnen inför de andra barnen får visa nått de kan, och hon lärde sig hoppa långhopprep och kunde göra tio hopp! Jag fick tårar i ögonen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0