1 2 3 4

Helt ensammen, det är jag nu. I ett hus fyllt av kläder, kartonger, papper, böcker, pärmar och.. musik. Familjen har åkt till Ensen över midsommar, men jag stannar kvar här i Lkpg och försöker få någon ordning på mitt bohag. Igår var vi på IKEA och köpte mitt hyllsysten, Stolmen, som jag fått i studentpresent. Det blev finis ! :) Pappa byggde långt långt in på natten. Tillslut gick jag och sov i källaren istället, för det var så otroligt varmt där uppe och det ramlade skruvar i golvet hela tiden. :)

Idag har jag sorterat kläder och dyl och sakta men säkert börjar jag få lite ordning på saker och ting. Men det är mycket kvar, och jag har mycket tid. Tänkte ge mig ut på elljusspåret bara jag hittar mina springskor.

Dreadsen är borta, kaputt, försvunna. Kvar är en kort frilla, men vi lyckades rädda mer än vi trodde. Det var inte lätt att kamma ur kan jag säga. Men nu har jag någon sorts frisyr iallafall. Kort utlovas, vid ett senare och smått snyggare ögonblick.

Ja, det kanske blir en del bloggande nu för jag har inte mycket annat att göra när jag pausar från allt sorterande. //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0