Älskar er GRÄNSLÖST mycket!

Idag har varit en mycket rolig och händelserik dag på många sätt. Först och främst i skolan så såg vi våra kära danstreors slutproduktion som ÄGDE!!! Den var så grymt bra, fin, vacker, läskig, förtrollande, magisk, ja you name it! Harpan och sången, jag dog nästan!
Sedan så har jag nu spelat min antagligen sista spelning med Gränslöst.. Buhuuuu!!!! Kommer sakna de små liven! Men det var en helhyvens kväll ute på min mors barndomshem Vassbo. Vi åt mat i gräset, lyssnade igenom vår nyinspelade skiva, vi fick fina studentpresenter och rosor och sen RÖJDE vi järnet inne på logen! Det var så kul! :D

Nu har jag haft ett långt samtal med papsen om ditt och datt, svårt att sluta när man väl kommit igång. Kommer dock träffa hela familjen, minus olle I suppose, imorgon på Agnes student! Så egentligen hade vi inte behövt prata så länge ;)

Nej, nu ska jag se ett avsnitt Big Love för att fira sommaren den sköna, eller nått ;) Puss!! //E

från folkmusiknatta


Kommentarer
Postat av: Petter H

Dock kommer inte jag imorn. Jag har egna fester. men det lät väldigt kul att ni röjde loss på logen. Man skulle viljat varit där och lyssnat.

2008-06-04 @ 23:28:24
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Annafaster

Tänkte just påpeka att Petter inte kommer men det gjorde han ju precis själv så då vet du det. Ska bli kul att träffas, Välkommen

2008-06-05 @ 07:28:19
Postat av: Malin

Iiiih, fan vad vi röjde igår på logen :) Mycket tråkigt att du inte kommer vara med nästa år! Hm, jag brukar läsa din blogg, nu vet du det, och jag kände att jag ville kommentera för en gångs skull :) Vi ses på måndag!

2008-06-05 @ 18:13:40
URL: http://mallova.blogg.se/
Postat av: Malin

Aaaah, fan vad vi röjde igår på logen :D Mycket tråkigt att du inte kommer vara med nästa år, själv tänker jag inte släppa taget.. Jag brukar läsa din blogg, nu vet du det, och jag kände att jag ville kommentera för en gångs skull. Vi ses på måndag!

2008-06-05 @ 18:15:45
URL: http://mallova.blogg.se/
Postat av: Malin

Aaaah, fan vad vi röjde igår på logen :D Mycket tråkigt att du inte kommer vara med nästa år, själv tänker jag inte släppa taget.. Jag brukar läsa din blogg, nu vet du det, och jag kände att jag ville kommentera för en gångs skull :) Vi ses på måndag!

2008-06-05 @ 18:24:12
URL: http://mallova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0