Det är lika bra att hålla igång!

Förändringarnas tid. Det är lika bra att köra på. Har nu lagt ner vilket såklart känns lite vemodigt, men ny stad nya tag. Det är trots allt bara 2 veckor tills jag kommer till Falun igen, så det är ingen idé att bli allt för sentimental.

Förresten..

på tal om förändringar...

dreadsen ska bort. SNART! Separationsångest till tusen. Jag+kort hår= hjälp? Men hatt och sol och hakuna matata. Typ!

Jag ser framåt. Det ska nog gå bra ska ni se. Bjussar på en studentbild. Hej!//E


Es3mu Tjalalalalaaaa! Es3mu Tjaaaaaaalalalalala!

Kommentarer
Postat av: kakan

Wow, det ska bli annorlunda...med kort hår på dig! Det är typ det som har gjort att jag undvikit dreads..för jag är för feg för att ta bort det sedan!

2008-06-17 @ 10:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0