En kort paus.. yeah right!

I går natt kunde jag inte somna. Tror inte jag somnade förän klockan 3 kanske. Fett drygt. Så imorse sov jag till halv tolv kanske. Sen gick jag upp, åt frukost och såg på "Matilda" så himla fin film :) Sen gick jag ut och sprang! Var ute häromdagen också, vilket resulterade i träningsverk. Men det stoppar inte mig, nej nej! Övade mig på uthållighet och lyckades springa 2,5 km utan att stanna upp och gå. Har nog aldrig gjort det förut just för att jag är så dålig på att kämpa på. Men nu vet jag att jag kan, så heja heja! Men ajaj mina ben nu alltså.

Sen har jag packat upp och grejat, men det här skulle bli en kort liten paus. Som såklart blev längre än tänkt. Men nu ska ja fortsätta med jobbet. Heja heja kämpa kämpa. Det är inte långt kvar nu kan jag lova! PUSS//E


( från igår, ingen sol idag. bara moln och regn )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0