Lata dagar.

Som pappa precis konstaterade har jag väldigt lata dagar. Idag t ex så hade jag möte med Annika som Timmernabben. Det kommer bli kul kul att hänga med kidzen en vecka i sommar. Men när det mötet var slut, what to do what to do?
Jag gick runt lite på måfå i affärer, försökte rymma från de otroligt ihärdiga tele2försäljarna inne på Gyllen, ger dom aldrig upp?! Köpte ett par solgula shorts på myrorna. Satte in pengar på mitt bankkonto. Skaffade lånekort.... ja. Lite sånt.

Nu kan jag inte göra så mycket, mina grejor ligger spridda över huset men det finns ingen annanstans att ha dem så jag kommer ingen vart med det just nu. Det är bara att vänta på Sverige-Ryssland. Kan inte riktigt förstå varför jag plötsligt tycker det är så kul? Men allt handlar väl om vad man har för alternativ... ! Chips, läsk och fotboll känns som kvällens bästa idé faktiskt.

Nu ska jag leka med min nya blogg. PUss!!//Hennning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0