Regn.. överallt!


Emmas f.d rum är nu min fotostudio för sånna här flashiga bilder i sailorkläder och studentmössa. Kabarén gick bra, fast det var lite shaky shaky. Det blir nog bättre imorgon tror jag :) Det var lite annorlunda att köra på kvällen!
När jag gjorde mig klar för att cykla öppnades himmelen och det ÖSREGNADE! Stod som spön i backen. Rained cats and dogs. Ja det var hiskeligt. Då kändes det inte så pepp. På med regnjackan och ut på cykeln ändå. Jag var blöt när jag kom fram. Men men.. ;)


Kom hem och slog på TV;n och kom rakt in i Schweiz-Turkiet. Det regnade där också så det plaskade när de sprang och bollen fastnade i vattenpölar hela tiden. Helt stört. Stackars stackars! Jag som inte gillar fotboll, och nu plötsligt är jag värsta engagerad.. KAnske för att det aldrig är nått annat på TV. Suck.. Hahahah! Närå... här ska inte kollas på TV, här ska partas. Nu börjas det. 4-realz! HJÄÄÄÄÄÄLP! Nervöset! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0