Snabb uppdatering!

Okej, detta har hänt.
Måndag: Mösspåtagning! Då samlades vi på stadens torg och gick rännstensparaden och kastade ett mynt i en avloppsbrunn och hela grejen. ;) Och så fick vi sjunga studentsången och sätta på oss de fina vita mössorna. :)


Då fick vi också chansen att öva på alla ramsor och grejor till den riktiga studentdagen och studentparaden. Vi kör mycket på : "Vi äro musikanter allt i från Haraldsbo" och "E S 3 Mu, tjalalalalaaaaa" och "Seeelma Laaaagerlöf, SELMALAGERLÖF!!".. o.s.v.

På kvällen var det party. Förfest hos Emma och Frank med "Veckans värsta" och "Jag har aldrig.." alltid lika spännande och pinsamt ;) Hahaha! Sen stod vi i den otroligt jobbiga kön till Etage och ville dö och trodde att vi aldrig skulle komma in. Sen kom vi in! Då var det kul! :D Det var någon snubbe från "efterfesten.se" som sprang runt och fotade. Här är de festliga bilderna:



HAhahahhahahahaaahahhahahahhaha!:D

Sen så har vi haft grillning hos Craig ! Det var jättekul! Idag har det varit rep till kabaren, och även rep av studentsången och vår utspringningssång! :) Love love! <3<3 Klockan 19 är det "genrep med publik" för the kabare.. Så nu måste jag fixa mat och sånt. Men nu vet ni lite..
Imorgon är det 2 kabareer och sen studentlunch, sen ska vi bort och löva och sånt. :) AaaaAAAaaa!!! SÅ NÄRA NU!!//E

Kommentarer
Postat av: Petter H

Jag kommer imorn :) undrar om jag får se Kabarén. Ha det roligt syster yster

2008-06-11 @ 17:25:45
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0