Uppe i ottan!!?

Ja, jag vet inte hur jag lyckas! Jag är vaken och läser bloggar på denna okristliga timme... Trots gårdagen och gårdagskvällen. Igår var en otroligt trevlig dag, ska fixa lite bilder sen från kameran. Men det hela började med brunch hos H-K med allt man kan tänka sig, mackor, frukt, jordgubbar, juice, youhurt och glada skratt. Förnöjsamt!!
Sedan gick vi en sväng på stan, jag blev kär i en hatt som jag ska ha när jag klipper håret, lätt!! H-K köpte en jättejättefin hatt.
Sen gjorde jag matteprov, om sifferföljder och geometriska summor osv. Det gick.. det vet jag inte. Får veta idag på matten, den sista mattelektionen.
På kvällen sen så gick jag och H-K på modettemingel på Vero Moda, i den affären fanns inte mycket att hämta i klädväg. Överpriserat och tråkigt, tycker jag! Men men.. Vi fick iallafall en massa godis och goodiebags och jag tog mod till mig och hälsade på Eleonore som kände igen mig från modette, CREDS ;)
Efter det var det parkhäng och estetfest i kvarnparken. En mysig tillställning indeed. Var kvar till sist med tre bildare, Robert och Lóa! Sen gick jag hem!

Så borde jag vara så pigg att jag går upp kl 7? NEJ! Men det gjorde jag! Haha! Måste kläda mig och fixa lite snabbfrulle nu så jag inte kommer försent. Förbenade dator, som man aldrig kan slita sig från!!! //E


För länge sen, två år sen!? Ja nått sånt! Henning och H-K. H som i Hamsa, H-K som i Håkon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0