Ur led är tiden.. sannerligen.

Ja, här sitter man då. I kökssoffan. Har precis skickat iväg en uppsats om biologiskt mångfald som ett sista desperat försök att få mvg i naturkunskap. Vi får väl se hur det går. Jag är rätt nöjd, speciellt med fina formuleringar som "naturen är som ett omsorgsfullt lagt pussel" och referenser till the matrix m.m. Kanske flummade jag iväg totalt ? Vem vet. Hoppas Per gillar't. Men man får väl ta ett vg annars, det kanske är vad jag förtjänar trots allt?

Kom helt av mig en stund när jag började läsa om mormonska fundamentalister och polygamister. Med tanke på serien "Big Love" som jag snart sett klart säsong två på. Internet är en fantastisk skapelse.

Dessutom har ju min kompanjon, min parter in crime, min sambo, flyttat "ifrån mig". Eller snarare flyttat "ihop med" en viss fralla. Känns lite sorgligt, men samtidigt kul för dem förstås! Flyttar ju själv ifrån detta gudsförgätna hem om två veckor så smått. Även det känns lite sorgsamt . Detta känns som en sorglig dag, lite grann. Men hey, inspelning men gränsis är över. Det blev nog fint, hoppas jag iallafall. Imorgon är det en fantastisk dag, tror jag. Varning på stan för Henning och H-K! Hej! //E


Kommentarer
Postat av: kakan

Gud vad spännande, vad kom du fram till när du läste om Mormonerna, jag följer också den serien hel-knasigt liv!

2008-06-02 @ 10:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0