Det är påsklov! Väntar på bussen..

image423
ÅHHH! Det är påsklov! Jag tror jag dör av lycka!

Sitter i skolan och estetettorna har någon sorts fest/tävling. Jag har gömt mig i ett hörn och försöker låtsas att jag inte är här. Dock svårt när jag har ett entourage på 5 väskor och en dator. Jag skojar inte. Det är alla kläder, skor och accessoarer som ska med ner till Arenan. Kul jag ska ha släpandes på alla dem. Men men, det kommer bli kul att fotografera i en riktig studio för en gångs skull!

Ikväll är det antingen värsta jättehänget på Harrys som gäller eller ensam hemmakväll. Lutar mot det senare, för jag känner mig inte så pepp på Harrys. Måste ju packa och sådär.. imorgon på förmiddagen går tåget hem mot Linköping! Min storebrorsa ska med också så det blir trevligare än att åka själv.

Bussen går om 10min, what to do? Hej!/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0