Missar jag världens grej?

Just nu pågår en soulkonsert på marianns och jag är inte där. Orkar inte och vet inte egentligen varför jag plötsligt fick för mig att ALLA kanske är där och jag missar VÄRLDENS grej!? Men det är väl lite så ibland. Men vem bryr sig egentligen? Jag ska se på TV, kolla runt på internetet, dricka te och lyssna på musik för det är så skönt.

Jag och Tove var parkeringsvakter på skolan! Vi var de ända två i hela gränslöst som kunde. Men det var ju spännande, vinka in bilar i reflexväst får man inte göra varje dag och vi fick godis och äpple av Ingela den fantastiska! :)

Den här bloggen känns på ett helt annat sätt nu när jag skaffat den andra bloggen. Kan inte placera känslan, men annorlunda är det. Myyyysko! //E

image340

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0