Dance dance dance

H-K och Henning på party!
 Spelning med Vapnet!
 Dans natten lång!!

Igår spelade vi in med Gränslöst på Brittsarvsskolan och det gick riktigt bra tycker jag nog. Vi spelade in alla klezmer (klemens) och alla riviga bitar. :)
När det var klart åkte vi hem till H-Ks nya lya, "knarkarkvarten", där serverades kladdkaka, grädde och jordgubbar och det var som picknick fast inomhus. Frukanstvärt trevligt!!!!
Sedan drog vi iväg till O'Learys och Klubb Phone Me. Vilken helhyvens kväll. Skulle slå på stort och dricka en riktig drink. Tog en Appertini (äppel martini, ni vet J.D's favvisdrink), men bartendern kunde inte blanda den riktigt så jag vet inte riktigt vad det blev!? Hur som helst så dansade vi och dansade mest hela kvällen. Vapnet spelade och sångaren var precussionkungen!!! I slutet dansade jag och H-K med Vapnet och kände oss coola. Dom trodde vi var coola. Dom frågade H-K efter efterfest, men vi skulle hem och sova. :)

En otroligt trevlig kväll på alla vis!

Nu ska jag dra på mig paltor, borsta tänderna och sminka mig på 11,5 minuter och sen cykla till Kålgårn och Seasidefestivalen för att se på Laget!! Hejhej!//E

Kommentarer
Postat av: Petter H

Vad du festar Elin :O Det är nog bra att du kommer bort från Falun nu. :P Så det kommer tillbaka lite vett i dig.

2008-06-01 @ 15:14:49
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: H-K

Hey girl!



I morgon blir ithäng med mig. Deru. Jag har laddat kylen med godsaker som inte ska skada våra magar. Kvällen var fin, det kommer fler.

2008-06-01 @ 16:26:19
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: Karin

Appletini heter det nog, var den god då...den halvdana drinken menar jag?

Det blir kul bilder när det är färgade ljus och man rör sig lite! :)

2008-06-02 @ 09:21:48
Postat av: Elin

Njaaa.. god och god. Den var helt okej, den smakade lite äpple, men i huvudtaget smakade den inte så mycket i huvudtaget. :) Ja, det blir stämningsfullt tycker jag! :D

2008-06-02 @ 09:28:46
URL: http://hejhenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0