Nytt place: publishme..

Nu har jag minsann flyttat min blogg, eller blogg.se har flyttat min blogg till sin nya server. Så förhoppningsvis ska man slippa all seghet och allt krångel nu. Hoppas hoppas!

Klassrep även idag, och snön har smält, skönt. Repet gick bra, trots allt så att säga. Och nu är det snaaart snaaart dax. Jag känner på mig att det kommer bli helhyvens, på alla vis! Faktiskt!

Nej nu måste jag fixa lite med min projektrapport, som jag planerar att lämna in imorgon eller nått sånt. Hejhej!//E


detta blev min bästa bild till fotot! :)


Kommentarer
Postat av: Pyret

sjukt mysig bild i alla fall ^ ^

2008-05-22 @ 00:40:22
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0