Stressen. Fotot. Sojakorven. Döden.

En sak kan jag konstatera, stress väger tungt. Igår när jag kom hem från fotot och insåg att jag hade 5 uppgifter tills på torsdag blev jag så otroligt trött att jag stapplade in genom dörren, lade mig på soffan och halvsov i en och enhalv timme. Heja! Sen åt jag youghurt. Sen såg jag på Gossipgirl och åt chokladbollar, då blev jag lite gladare.

Helene, min sångfröken, ställde upp och var modell på min sånglektion idag istället för att sjunga. Det var bra, för jag hade egentligen inget att sjunga och jag behövde verkligen fota!

Världens torftigaste middag idag, två sojakorvar med ketchup (utan bröd eller macaroner, har inte orkar inte) och en macka med cream cheese. Tog en bild med mobilen och hittade sedan inte min bluetooth-grej. Antagligen glömde jag den i religionssalen i måndags när jag gjorde det förra inlägget. Clever, very clever. Speciellt eftersom min mobil inte vill funka med datorn.

Nej, nu tänker jag inte gnälla mer. Farfar kommer hit och ska hjälpa mig med cykelt !! Ingrid ska komma hit och hjälpa mig med fotot och sen ska vi spela lite! Så hejhej!//E

image472
En skeptisk jag och en full och glad Anders, i Malung. En sorglös natt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0