There is sunshine, even though he's gone!

Ja, solen skiner! Fast idag på sångkonserten i Stefansgården kl 19 ska jag sjunga: Ain't no sunshine. ;) Haha, ssååå kul rubrik, jag är så fyndig. Ehh..

Tre gånger har min känga fått "I hate it", vad är dealen yo?? Vem är det som hatar min sko här?! Det gillar jag INTE! Love it, or die!!!!
<--- klicka och rösta. en gång om dagen. Jag kan fortfarande vinna (ha ha ha!).



Nej, kängor i all ära. Men nu är det balbestyr som tar upp min hjärna. Jag har inte brytt mig så mycket men nu känns det plötsligt lite viktigt.. Man vill ju vara fin. Klänningen är fin. Men enkel och svart. Måste matchas med rätt accesoarer, mamma måste hjälpa.Jaja! So long!//E


Kommentarer
Postat av: kakan

Fast du, träden syns ju nästan inte...man behöver ju inte hata dem för det men inte älska dem heller kanske!

2008-05-28 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0