Bläää!

Näe, hela eftermiddagen har jag mått som en förlupen gås. Alltså, usch. Trekaffet satte sig verkligen inte på rätt ställe i magen och när jag åkte hem på bussen trodde jag nästan jag skulle få spader. Uuusch. Men nu har jag ätit lite frukt i min säng och nu känns det redan mycket bättre.

Imorgon blir en såndär helcrazy superlång arbetsdag. För jag tänker ge mig på att nattvandra med Jens på kvällen, för det är nån fest i byn. Men sen tänker jag bannemig vara ledig på torsdag och kolla på Lotta på bråkmakaregatan och dricka varm oboy och inte gå ut på hela dagen.

Så det blir inte till att sätta sprätt på lönen förän typ.. fredag eftermiddag eller lördag. Om jag orkar. Det lutar mot att internetshoppa alla julklappar iår så man slipper julhetsen på stan och slipper gå ut.. i huvud taget. Sånt gillar jag! ;) //E

http://www.ahckd.com/images/christmas-shopping-holiday-hours.jpghttp://www.hotmamadaily.com/wp-content/uploads/2007/07/dreamstime_2069593.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0