Brrrrrr!

Igår, när jag åt kladdkaka och kollade fem myror, så sträckte jag mig plötsligt efter klockan och trodde att den var typ sju eller halv åtta kanske.. men så var den.. 22.30.. ! Hade alltså kollat på fem myror sen klockan halv fem ungefär. You do the math! Hahaha. Har kollat på hela boxen nu. Men bara sångerna och sketcherna, spolade allt det andra. :) Alltså, dom är så fina. Jag vill bara flytta in och bo i deras lilla värld!

Har idag jobbat med konfirmander! Har berättat om psalmboken! Huset vi var i var sviiiinkallt. 18 grader var det väl, men det kändes kallare. Jag fryyyyser i märg och ben. Ligger nu under täcket, men fryser om fötterna ändå. Borde iofs äta nått. Det kanske hjälper. Imorgon är det måndag. Buuu! Vill ha mer heeeelg! Men men! Tisdag=löööning! Yieeey!//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0