Hur mår jag idag??

Alltså, min kropp är på krigsstigen emot mig. Magen i täten, as usuall. Igår när jag vaknade mådde jag illa (och NEJ jag är inte gravid.), idag har jag haft lite smått huvudvärk halva dagen (kan bero på att det inte finns någon luft i mitt arbetsrum, ja), yrsel och nu efter jag ätit illamående. Men min mat var ingen höjdare (matlåda) så det kan bero på det. Men det ä rliksom sådär smått illamående, inte så man vill kräkas eller nått sånt, bara en allmän olustkänsla. Irr-i-ter-an-de!!

Men men! Annars är det bara finemangsbra för det mesta skulle jag misstänka. Lön idag, yiey! Ska börja se mig om efter julklappar, det tycker jag är sköj! Ha det//E

Kommentarer
Postat av: malin

Åh jag vet precis hur det känns, så jäkla frustrerande alltså! Jag sitter här i skrivandets stund och mår piss samtidigt som jag försöker intala mig själv att det kommer gå jättebra att jobba imorgon. Mååjh :(

2008-11-25 @ 19:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0