Innedag!

Igår jobbade jag över 13 timmar. Men det var rätt lugnt ändå faktiskt. Hade drama med konfirmander på kvällen, och sen nattvandrade jag med Jens och Britta. Det var kul faktiskt. Men huuvaa vilka gräsliga "partyoutfits" tjejerna hade. (Vi snackar ute i Ljungsbro här, det är på landet). Killarna hade keps och jordgymnasietjackor.! :)

Idag är jag leeeedig, sjukt skönt.
Just nu är jag väldigt hungrid.
Tänker vara inne hela dagen och bara slappa.
Så skönt!

Ska göra varm choklad och en superfrukost nu och kolla på Lotta på bråkmakeregatan tror jag bestämt!
adjö så länge//E

Kommentarer
Postat av: haåkn

Berätta om tjejernas outfits!

Hade dom partytopp?

2008-11-27 @ 11:55:13
Postat av: marielle

vad duktig du var igår & belöningen kommer idag :) förstår du hur sjukt sugen jag blir på astrid lindgren & sverige överhuvudtaget när du berättar om hennes skapelser & t.ex. fem myror? jaja :) puss

2008-11-27 @ 13:57:07
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0