Jag dansar med mig själv

Det är fredag! Yieeey! Vad jag har längtat, som alltid! :) Tänk att man överlevt en vecka till, är det inte underbart? Det ska komma en man och tvätta vår matta, hur nu det ska gå till, men sen så ska jag och pappa åka till Tornby, jag skiter i stan, orkar inte. Men jag ska nog skriva en inköpslista så jag inte glömmer nått.

Imorgon drar jag, ska bli otroligt fint på alla vis att träffa lite vänner och bekanta och extravaganta. Men mer blogg kommer kanske innan dess, om jag känner mig själv rätt. //E

Kommentarer
Postat av: hk

Vet inte vart jag passar in. Under vän, bekant eller extravagant...



Din säng är bäddad iallafall.

2008-11-14 @ 22:39:03
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0