Träningsvärk och soptunnor

Laserdome var helt fantastiskt kul! Jag var dock sämst av alla, men vem bryr sig? Jag smög omkring som en annan superagent och kikade fram bakom knutar med pistolen i högsta hugg som Persbrant! Jag kände mig otroligt matcho, ni skulle bara veta. Det var ju värsta science fiction också! Det där måste göras om alltså. Men snacka om träningsvärk idag! Ojojoj, mina ben tog stryk av allt smygande kan jag säga.

Idag tog jag en välbehövd sovmorgon efter rekordlånga arbetsdagen igår. 8:30 till 21:30... inte bra, men kul ;) Så kan det gå liksom. Men tyvärr vaknade jag tio i åtta av det otroligt ångestframkallade ljudet av sopbilen. Eftersom jag insåg att pappa inte var hemma, alltså hade soptunnan inte blivit framkörd!!!! Panik!!! Rusade ut i morgonrock och pappas alldeles för stora tofflor för att få tunnan tömd. Det lyckades. Sen låg jag kvar i sängen och latade mig en bra stund innan jag så smått kom upp och iväg. Så skönt att jag faktiskt tänker ta sovmorgon imorn med :)

Men tänk om man någon gång hade tid att vara hemma och göra saker som sköta sin stilblogg och skriva brev och sånt? Jaaa tänk va. //E


Kommentarer
Postat av: Ingrid

heej söt!

haha, bilden av dig i tofflor, morgonrock rusandes till sopbilden fick mig att skratta!;) du är för söt! och jaa, tycker du ska ägna dig åt BREVSKRIVANDE TILL AMERIKAT!

saknar dig

2008-11-19 @ 17:57:29
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0