Anledningar

Försöker komma på godtagbara anledningar för att skaffa mig en mini-laptop och då även mobilt internet, annars försvinner ju principen, daah. En bra anledning att INTE skaffa var ju att batteritiden varit så kort. Men nu har de kommit en med 7.8 timmars batteri. Godtagbart. En annan bra anledning att INTE skaffa var ju pengar, men nu har jag råd...
Den enda bra anledningen att INTE skaffa som är kvar är: att jag inte kommer på egentligen vad jag ska ha den till mer än:
 - Jag kan surfa på bussen till och från jobbet, frågan är ju om jag skulle göra det om jag kunde, men det vore ju nice. Faktiskt.
- Jag slipper släpa med mig min stora laptop när jag åker tåg och sånt. Denna lilla går ju ner i vilken väska som helst, nästan...

öhh.. det går inte så bra det här.
Mitt förnuft säger mig att jag icke borde införskaffa denna teknikpryl.
Men jag vill vill vill vill villllll!!!

Kommentarer
Postat av: Andeeers

Köp den Elin! Om du inte köper den kommer du alltid ångra det. Om du köper den och inte behöver den har du ju ändå tagit reda på det;)



"Det är bättre att vandra och gå vilse än att inte vandra alls"

2008-10-29 @ 20:16:22
Postat av: anonym ba

Min syster har en sådan och hon verkar mycket nöjd kan jag säga, nu ska hennes pojkvän köpa en likadan. Dom är praktiska (och fina!)

2008-10-30 @ 09:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0